Barra adrien



viernes, 5 de agosto de 2011

Borne Outfit


Hoy  quiero enseñaros este outfit que llevé el otro día, quedé con mi amiga Vane, que se ha mudado por el centro de Barcelona, y tras enseñarme su piso hicimos algo que me encanta, perdernos por las calles de la Ciudad Condal, descubriendo nuevos lugares! 

Today I want to show the outfit I wore the other day, I was met with my friend Vane, who has moved through the center of Barcelona, ​​and after showing me her apartment, we did something that I love, losing the time in the streets of Barcelona, discovering new places !










My friend Vanessa!




 









 Tee / Zara
Biker Pants / Unknown
Sneakers / Louboutin

Comimos en un lugar llamado “Santa Piadina” en la Plaça de Sant Pere. Estaba todo buenísimo!!  No conocía las piadinas, y están tan ricas! A ver si me animo y hago un día en casa para comer!

We ate at a place called "Santa Piadina" in the Plaça de Sant Pere. Everything was yummy! Did not know the piadina, and are so rich! Let's see if I cheer and make a day at home to eat!





Queda ya solo una semana para que termine el concurso que estoy organizando junto con la firma UNCONDITIONAL! Os habéis apuntado ya? Si no es así animaos a participar! Podeis ganar un vale por 100 Libras (114€ aprox.) para gastar en la tienda on-line de Unconditional! Podeis conseguirlo entrando aquí!

It is now only one week left in the contest I am organizing together with the signature UNCONDITIONAL! I have already pointed out? If it does not encourage one to participate! You can win a voucher for 100 pounds (114 aprox.) To spend in the online store Unconditional! You can get goinghere!