Barra adrien



miércoles, 10 de agosto de 2011

Red Outfit


Hola a todos! Hoy os traigo un nuevo outfit, donde predomina el rojo! Lo cierto es que el rojo no es un color que utilice mucho, más bien nada, me gusta combinarlo con el blanco porque da un aire especial, ya que se fusionan la pureza de blanco con la pasión del rojo dado como resultado… “exótico”, lo catalogaría yo.

Hi everyone! Today I bring you a new outfit, predominantly red! The truth is that the red is not a color that I take sometimes, for not to say nothing, I like to combine it with the white because it gives a special look, and merging the purity of white with red passion resulted ... "exotic " .






Durante estas fotos, los mosquitos me acribillaron las piernas, si no doy señales de vida, es que me han ingresado para transfundirme un par de concentrados de hematíes, porque me han dejado seco!

In these photos, the mosquitos was bit me my legs, if I do not give signs of life, that I have entered in the hospital for a couple of transfused packed red blood cells because they have left me dry!







 Tee / Moschino Cheap and Chic
Shorts / H&M
Bracelet / Uno de 50
Shoes / Converse

Lo siento por la calidad de las fotos, se me ha estropeado del objetivo de la cámara y hasta septiembre no me lo envían al servicio técnico…

Sorry for the quality of the photos, the camera lens is broken  and until September I  can't send it for repairing service ...