Barra adrien



martes, 6 de septiembre de 2011

Adrien Loren with Maians

Hola a todos! Como va septiembre? Espero que bien, este es un mes complicado, cuesta habituarse a la rutina y dejar atrás la buena vida… Hoy me han llegado por fin los zapatos que gané gracias en parte a todos vosotros, que me votasteis y me apoyasteis en el concurso organizado por Maians y Fashio Freax en la pasada edición de The Brandery! Bien pues me decanté por este modelo llamado Amador Pecan Black! En cuanto abrí la caja esta mañana no lo dudé ni un instante y me los puse al momento! He de decir que son super cómodos y se nota que son de calidad! Son 100% hechos a mano en España. Os animo a que entréis en su web Maians, y que echéis un vistazo a los modelos que tienen!

Hi everyone! Are you having a good September? I hope well, this is a month complicated, hard to get used to the routine and leave behind the good life ... Today I have finally reached the shoes that I won thanks in part to all of you who you voted me and support me in the contest organized by Fashion Freax and Maians in the last edition of The Brandery! Well then I chose this model called the Black Pecan Amador! As I opened the box this morning I did not hesitate a moment and put them right away! I have to say they are super comfortable and it shows that they are quality! They are 100% handmade in Spain. I encourage you to enter into your web Maians, and you dig out the models they have!











Sunglasses / Primark
Tee / Zara
Shorts / Lefties DIY
Braceletes / Silver and Tous in Heaven
Shoes / Maians 

Y hablando de Fashion Freax… Adrien Loren es el blog de la semana en Fashion Freax! Podeis entrar aquí y leer el artículo y la entrevista! Estoy muy agradecido con todo el equipo de Fashion Freax por todo su trabajo!

Speaking of Fashion Freax ... Adrien  Loren is the blog of the week in Fashion Freax! You can come here and read the article and interview! I am grateful to the entire team of Fashion Freax for all their work!